
Bokpil presenterar sig på virtuella Bokmässan för lättlästa böcker den 22 september 2021. Mässans program startar kl. 10 och avslutas kl. 17. Bokpils program är kl. 16:15-16:30.
Välkommen med! Du behöver en dator, surfplatta eller smarttelefon för att delta i mässan. Deltagandet är gratis. Du kan också vinna en lättläst bok!
På Selkokeskus nätsida finns det svenskspråkiga programmet. Programmet på finska är här.
Se Bokpils presentation (på svenska, finsk textning):